Återhämtat mig

Gårdagen var bara hemsk, så stressad att jag som är lugnet själv näst intill höjde rösten åt en kund, bad förstås om ursäkt men det kändes hemskt 😦
Nu i efterhand vet jag att det var tillfälligt att vi var en kort men igår visste vi inget om något. Vi konstaterade helt enkelt efter ett par timmar att vi bara var 3. Hade ingen tid att ta reda på fakta heller, bara att köra på. Det är tungt på avdelningen just nu och vi behöver vara två på flera kunder. På det blev en av oss fast i köket för att få information och bli visad hur mathanteringen ska gå till i fortsättningen. Själv var jag mer eller mindre fast hos krävande kund…om man är lite insatt förstår man att ekvationen inte går ihop.
Mitt i all röra skulle vi byta kläder, trodde jag beställt XL-brallor och det hittade jag inte utan tog ett par L trodde jag. Satt supertight över lår och bak och jag kunde knappt röra mig. När jag gick hem såg jag att det var M, inte konstigt att det var trångt 🙂
Gillade den rosa färgen vi hade förut men den gröna är rätt glad liksom.

Idag har jag återhämtat mig och känner mig redo att hugga i igen, måste tro på detta ändå.

~ av Pingolina på 02 april 2015.

3 svar to “Återhämtat mig”

  1. Tajta brallor över bak och lår låter intressant, men kanske inte helt lätt att jobba i. Hoppas du hittar storlek L idag, den räcker säkert.

Kommentera

 
