Plötsligt händer det

Ja, inte har jag blivit miljonär eller så men jag kanske har något bra på gång som kan underlätta min tillvaro en smula. Jag kanske t o m kan gå runt framöver, det visar sig.
Dessutom har Linn fått jobb under våren, härligt!

Här har vi firat födelsedag, eller inte. Födelsedagsbarnet ville helst inte bli firad så det blev lite stillsamt fika med morfar på kvällen. Vi var så trötta och satt mest och gäspade, piggast var nog morfar 🙂

Jag har varit väldigt trött denna vecka och idag hade jag stora påsar under ögonen igen men kunde omöjligt somna om när Elias gått till skolan. Drog mig en stund i alla fall innan jag o Linn stack och tränade. Trampade på crossen så jag kände mig spyfärdig. Gåband på det.

Jobbar i helgen men ser fram emot nästa vecka då jag fått några dagars semester som ger mig en hel vecka ledigt, ska bli underbart skönt!

 

~ av Pingolina på 13 februari 2014.

4 svar to “Plötsligt händer det”

  1. Åh., vad jag blir glad för din skull !
    Kram

  2. Jag är så glad för både din och Linns skull!!
    Pussar!!

Kommentera

 
