Snart är jag där…


Ett klassiskt motiv i London.

Semestern närmar sig snabbt nu, dryga 3 veckor kvar. Det enda jag har inbokat i nuläget är en vecka i London med Ulrika.
Det ska bli mysigt och jag hoppas vi hinner med att se och uppleva mycket nytt och kanske något jag redan sett.
Jag har varit där 5 ggr innan, senast i december då jag och Linn möttes där över ett veckoslut. Hon pluggade i Bradford hela höstterminen så det passade bra. Vi hann med en hel del då men vi ville nog inte åka hem någon av oss.


En kväll i Hyde Park och Winter Wonderland.


En dagsutflykt till Harry Potterstudion.


Oxford Street, 5 min från hotellet.


Pubkäk.


London Eye en regnig eftermiddag.


En och annan kopp kaffe.

~ av Pingolina på 16 maj 2017.

Kommentera

 
