Teknikstrul

På sängen med en kopp kaffe, bloggar på mobilen då min dator vägrar samarbeta med mig. Den vill inte ta emot bilder från mobilen och är så seg, så seg. Den är visserligen 2 år nu men knappt använd.

Min energi är på låg nivå. Mina arbetspass är ibland en pina och jag måste sätta mig en stund. Inte för att det är så jobbigt utan för att jag tar slut. Blodsockret har legat högt och sånt påverkar oxå.

Helgen var solig och vacker med alla färger även om det mesta av löven har trillat av. Jag tycker om att gå bland prassliga löv 😊

Ulrika var här och vi åt god mat och tog det lugnt. Försökte oss på att ta ut Mini i sele men hon blev helt panikslagen, snurrade runt och voltade så vi fick gå in igen. Hon löper varannan vecka nu och är rätt påfrestande men bara ett par veckor kvar till kastrering nu.

Har fått ändan ur och både flyg och hotell är bokat i London. Blir mest mys…skippar turistgrejer förutom en tur till studion där det finns en massa rekvisita från Harry Potter-filmerna. Försöker hitta ett bra ställe för afternoon tea och har preliminärbokat ett ställe i Soho, får se vad det blir 😀

~ av Pingolina på 01 november 2016.

Ett svar to “Teknikstrul”

  1. […] Det låter så gott! Jag ska försöka greja lite med hennes krånglande dator, men eftersom jag inte hade nån framgång med Annas i helgen är förhoppningarna inte så stora att få ordning på […]

Kommentera

 
