Pride

Jaha ja, pride är i full gång.
Många gånger har vi  gjort det till vår semester, bott på hotell från tors-sön och liksom turistat på dagarna och hängt i parken på kvällarna. I år blir det lite annorlunda då Elias fyller år i morgon och jag vill vara hemma då så tanken har varit bara paraden, en stund i parken och sen hem på lördag kväll igen.
Igår fick jag för mig att ändå kolla hotellrum för jag känner mig lite rastlös och uttråkad.  Nu har jag bokat en natt i alla fall så vi slipper tänka på tågtider och annat på lördag kväll och så får vi en hotellfrukost innan vi vänder hemåt på söndag igen. Lite minimys liksom…

Några bilder från tidigare Pridebesök…

Pride 07
2007, var på schlagerkvällen med Nina.

Pride 09 _2
2009, andra året med Ulrika.

Pride 09
2009, känner knappt igen mig själv men mannen på
bilden är Steinar, mycket trevlig norrman.

Pride 10
2010, firade vi Elias födelsedag samt kollade paraden.

Pride 11
2011 var året då vi hängde med AIK, hur kul som helst!
Fotat av Micke Kazarnowicz.

Pride 11 _2
Ett av mina favoritfoton, också 2011.

Pride 14
Förra året…

Spännande att se hur det blir i år, hoppas på en fin helg i Stockholm!

~ av Pingolina på 30 juli 2015.

2 svar to “Pride”

  1. Ha ha kul att vi ska dit! Bilden påminde mig om att packa ner flugan, tack!

  2. […] 29/7-1/8 hålls Pride i Stockholm. Många är otroligt glada och ser fram emot att delta i eventets olika aktiviteter, eller själva […]

Kommentera

 
