Inför jul

Nu har jag varit sjuk o hemma i en vecka ungefär och i morgon är det dags att jobba igen. Känner mig inte helt hundra och är fortfarande väldigt snorig men inte tillräckligt sjuk för ett läkarbesök och sjukskrivning.

Min tanke i år var att förbereda så mycket jag kan inför julen så jag kan få lite lugn sen när jag har mina lediga dagar men med mina krämpor har jag inte riktigt lyckats fullt ut. Har en och annan klapp samt julmaten kvar att handla och köttbullar att trilla men för övrigt känns det hyfsat lugnt ändå. Får se hur det känns i helgen när det börjar närma sig.

~ av Pingolina på 16 december 2014.

Ett svar to “Inför jul”

  1. Älskade, älskade du! En god jul önskar jag dig, du som är lika söt som din knäck! 😛

Kommentera

 
