Plötsligt händer det, eller?

I natt ringde telefonen, lite trubbel i min närhet…hade rätt svårt att somna om sen. Varit lite mör idag men piggnade till framåt eftermiddagen, brukar bli så när jag vet att jag har en ledig dag som väntar.
Åkte direkt ned på stan, hade lite att fixa inför födelsedagsfirande i nästa vecka. Hittade det jag sökte. Köpte också ett gott valnötsbröd på Landings, lite att kalasa på i helgen när Linn kommer hem på visit.

I morgon drar jag hem till mig, Linn kommer i morgon kväll. Tyvärr har jag jobbhelg men lite tid ska vi väl få, lite Orange kanske.

För övrigt har jag gått en dryg vecka över tiden, har inte hänt på år och da’r. Ska man våga hoppas på att det är ett tecken på att något är på g, att jag så småningom äntligen ska bli fri från eländet??

~ av Pingolina på 09 oktober 2014.

Ett svar to “Plötsligt händer det, eller?”

  1. Du väntar väl inte smått???

Kommentera

 
