Lady Gaga

39973-lady-gaga
Lady Gaga.

För sisådär ett halvår sen kämpade Linn och jag (mest Linn) för att få tag i biljetter till Lady gagas konsert nu i september. Till slut fick vi tag i två biljetter, inte på bästa plats men ändå…vi skulle i alla fall få se/höra henne och komma iväg på något kul. Tanken var väl en hotellnatt och en dags shopping i Stockholm eller nåt ditåt.

Allt blir ju inte alltid som man tänkt sig. Linn bestämde sig för att börja plugga och sökte sig till Umeå, inte nästgårds precis och hon kan ju inte ta sig hem en kväll för en konsert bara. Jag åkte på en veckas kontorsjobb och har inte längre ledigt men tanken är fortfarande att jag ska komma iväg till Globen på tisdag em. Kommer troligen att vara halvdöd i slutet av nästa vecka då jag ska jobba sex dagar på raken dessutom men det får gå…
Lite skumt att gå ensam men jag har en biljett om någon är sugen 🙂

~ av Pingolina på 27 september 2014.

2 svar to “Lady Gaga”

  1. Vad sköj att vi sk agaga ihop ( mycket dålig vits )
    Kram

Kommentera

 
