Ett litet jippi

Helgen såg ju så hopplös ut att få bort och idag på fm diskuterade vi flera andra alternativ vilket rörde till det ordentligt. När eftermiddagen kom hade vi gjort så många byten hit och dit så plötsligt hade jag fått ledigt både i helgen och i morgon dvs en dag för mycket…så eftersom det fattas folk och jag inte vill vara skyldig en dag tar jag ett pass på en annan avdelning på söndag, snacka om rörigt!
Jag ska visserligen jobba 6 dagar i rad men har fått en tredagarsledighet nu innan, väldans skönt!

Den här veckan har rullat på bra på jobbet. Känner att det tar sig sakta men säkert på vissa områden. Idag har jag hjälpt flera kollegor med sånt som rör dokumentationen, fick till och med en kram som tack…händer inte varje dag det inte! 🙂

Mamma väntade utanför, fick skjuts hem och passade på att handla lite smått.

Nu funderar jag på om det inte är hög tid att införskaffa vinterdojjor till Elias, har hänt fler gånger än en att jag vaknat upp till ett vitt landskap och inte haft rätt utrustning tillhands. Blir nog lite surf i kväll.

~ av Pingolina på 24 september 2014.

Kommentera

 
