Jobb, teater och annat

Det känns som jag mest bara jobbar, äter och sover nu för tiden. Har varken ork, tid eller lust till att blogga. Har funnits några få tillfällen då jag velat men det har kommit annat emellan.
Beror förmodligen på min utökade arbetstid. Ungefär varannan vecka jobbar jag sex dagar av sju eller sju av åtta och jag har en hel del extra uppgifter som kräver tid men jag ska inte klaga, det är kul oxå!

För ett par veckor sen var jag på en typ av skrivarkurs i Stockholm och i morgon har vi planeringsdag på Eklundshof. På fredag ska jag jobba för administratören. Lite uppvärmning inför sommaren. Fullt ös för det mesta.

Idag kom jag äntligen iväg till gymmet, första gången sen jag började på den nya tjänsten. Verkligen på tiden!

I helgen ska jag i alla fall göra något roligt. Då blir det Cabaret på Uppsala stadsteater, min födelsedagspresent till Ulrika.

 

~ av Pingolina på 13 maj 2014.

Ett svar to “Jobb, teater och annat”

  1. 23/2-13 av Fredrik Virtanen – Vi jobbar skiten ur oss eller får inte jobba alls.

Kommentera

 
