Sjukstuga

Här är så otroligt lugnt skulle jag precis skriva men hör nu Johan braka in genom dörren med dator o allt. Även om barnen inte gör så mycket väsen av sig här hemma märks det stor skillnad när någon är på vift.
Elias fick jag hämta mitt på dagen. Han messade och kände sig inte riktigt bra, snorig och lite varm…så typiskt! Dock var han lite snorig redan när han kom hit så det är inte jag som har smittat honom. Han nyser som bara den så nåt skit är det. Vi får se hur det blir i morgon med skolan, känns som om han åker på det mesta.

Själv ska jag återgå till jobbet i morgon em. Fortfarande snorig och känner mig slut när jag anstränger mig men jag ska försöka kämpa. På tisdag är det kurs igen så då blir det iaf lite lugnare tempo.

 

~ av Pingolina på 06 april 2014.

Ett svar to “Sjukstuga”

  1. Krya på er och ha en fin påskhelg !

Kommentera

 
