Lördagsmys

Här snoras det fortfarande ordentligt och jag börjar bli rätt less på det nu. Lyckats smitta Ulrika så nu mår hon oxå skit och är hemma hos sig. Hon kom förbi som hastigast med mina väskor trots att jag försökte få henne att låta bli, envis som bara den. Det var mest kläder som jag lämnat kvar och det har jag ju här hemma ändå så jag klarar mig.

Ovanligt nog är det bara Linn och jag hemma i kväll. Johan lanar, Frida är på vift och Elias blev hämtad för en stund sen och ska sova hos en kompis. Han tog datorn med sig men pratade om studsmatta oxå, kul att han hittar på nåt!
Vi tänkte kanske kolla på någon film så småningom eller så blir det Orange.

 

~ av Pingolina på 05 april 2014.

Kommentera

 
