Förkylt

Här har det varit krassligt sen helgen o jag har varit hemma sen i söndags. Började med halsont o snuva, sen kom huvudvärk o lite hosta. Nu försöker jag få ordning på blodsockret som varit helt åt skogen hela veckan. Länge sen det var så tydligt att en infektion påverkar. Har lagt på 20% och det verkar funka hyfsat.

Har längtat ut soliga dagar men idag var det minsann grått när jag gick över till apoteket, nu skiner den däremot.

För övrigt har jag mest legat på gästsängen, spelat och läst när huvet varit med mig. Kollat Biggest loser, avreggat mig på Viktväktarna o laddat ned Lifesum som jag tänkte testa. Vet ju hur jag ska äta…

 

~ av Pingolina på 03 april 2014.

2 svar to “Förkylt”

  1. Jäkla förkylning. Jag måste tipsa om PROBIFRISK, jag började äta det när jag hade förkylningskänningar före semestern, och inget bröt ut. Fler på jobbet har testat också och varit nöjda ! Hoppas du får vara pigg till helgen och att vi får med SOL !

Kommentera

 
