Äntligen!

Äntligen är denna arbetsvecka över och jag har två lediga dagar framför mig!
Det var lite tufft att bara vara ledig en dag av åtta. Ledigheten blev dessutom så kort då jag började 7  efter den lediga dagen så i lördags kände jag mig inte direkt utvilad och det blev en tidig kväll. Har sovit lite halvdant i veckan oxå så sömnkontot ligger nog lite på minus.
I morgon måste jag gå upp med Elias men får i alla fall sova nästan 2 timmar till.

Har inga särskilda planer men i morgon kommer troligen mamma en sväng och någon form av rörelse ska det bli. Handla, dammsuga, tvätta och det vanliga…

~ av Pingolina på 17 mars 2014.

5 svar to “Äntligen!”

  1. Låt barnen sköta det, dem är väl stora nog att hjälpa till nu? 🙂 Inte ska du behöva städa och tvätta när du äntligen får ledigt att vila!

  2. Ja, nästan vuxna hela högen men ibland kan det finnas orsaker bakom saker o ting o jag lämnar inte ut allt på bloggen men visst är dom bortskämda 🙂

    • Haha att vara bortskämd kan väl ha sina fördelar 🙂 Tänkte på dig som verkade behöva vila! Hur ska de annars gå när ni flyttar hemifrån, brukar jag mota mina med 😉
      Alla mina får hjälpa till dagligen med vad de kan, äldsta har lättare cpskada men hjälper gärna till, dock ej med tvätten… Det har verkligen sin förklaring haha! 😀

  3. Uff, jobbigt när det blir så intensivt utan välbehövlig ledighet !

Kommentera

 
