Nu börjas det

I morgon börjar en ny månad och jag börjar min nya tjänst. Lite bra är det att jag ska fortsätta jobba samma helger så det inte blir så mycket krångel. Det nya schemat är ganska likt mitt gamla men så klart fler längre pass samt en extra arbetsdag på sex veckor. Fördelen är mindre kvällar och nackdelen är rätt många pass då jag börjar sju. Det har funkat väldigt bra med Elias nu under vintern men han kommer inte att tycka om det.

Så trist väder så idag har jag mest latat mig o läst ut en bok. Var till Willys som hastigast för att handla till kvällen. Här ska det bli räkor o vitt vin!

~ av Pingolina på 28 februari 2014.

Kommentera

 
