”Nytt” jobb

Jaha, då var det klart…från 1 mars börjar jag på en ny tjänst. Det är egentligen samma jobb och samma ställe men min roll blir en annan. Jag får ett annat schema och utökad procent, ska jobba nästan 90% vilket blir kanon för min ekonomi. Känns både kul o läskigt!
Kör på prov först då det krävs lite stake, har jag det el inte…

~ av Pingolina på 19 februari 2014.

2 svar to “”Nytt” jobb”

  1. Jag tror att du är som klippt och skuren för rollen. Du har förtroende hos både chefer och kollegor och därmed alla förutsättningar att lyckas – och kunna fortsätta göra ett bra jobb.
    Dessutom blir det kanonbra med utökad tjänstgöringsgrad eftersom det ger nån krona mer i lönekuvertet. 😛
    Lycka till, älskling! Du är SÅ värd den här chansen!

Kommentera

 
