Osportigt lov

Här har vi sportlov men vi är ju inte så sportiga av oss i den här familjen. Jag har inte sett en enda minut av OS, lockar mig inte alls…tycker att hela grejen verkar sjuk.
Vi tog oss i alla fall ut på en solig promenad. Underbart med lite ljus!

Mår inte hundra. Magen har varit i uppror ett par dagar, verkar vara gallbesvär och katarr i nå’n skum kombo. Ont av och till, bubblig och mår illa. Är det så här det kommer att vara nu liksom? 😦

Vi har inga särskilda planer förutom i morgon, då ska vi åka till Cosmonova med mamma. Jag har faktiskt aldrig varit där så det ska bli lite spännande. Elias har valt Universums hemligheter.

Skönt att vara ledig hela veckan är det hur som helst. Kanske kan jag få bort påsarna under ögonen.
Ska förbi jobbet på onsdag bara då jag har bokat ett samtal med chefen.

~ av Pingolina på 17 februari 2014.

Kommentera

 
