Kommande kuligheter

39973-lady-gaga
Lady Gaga till hösten.

I morse släpptes biljetterna till Gagas konsert i höst. Linn o jag bestämde oss för att försöka få tag i biljetter och hon lyckades men av olika anledningar gled de ur näven. Hon bannade sig själv men jag tänkte att vi kanske hinner hitta nåt, det är liksom ett drygt halvår dit. Men efter några timmar hittade hon biljetter, visserligen lite sämre plats men ändå…det blir av i alla fall.
Jag är inget jättefan men är allätare när det gäller musik och tycker det är kul att ha något att se fram emot.

Åkte till jobbet och hoppades på en date med chefen men hon var tyvärr inte där. Hade ett bra samtal med en annan person och tog en kopp kaffe innan jag gick till gymet. Det var hur tungt som helst idag.

Bara jag och grabbarna hemma i kväll. Vi gjorde egen pizza, eller vi använde faktiskt pizzakit men själva fyllningen då. Helt okay, hade varit gott med ett glas rött till.
I morgon bitti väntar jobb så jag ska väl inte bli alltför sen i säng.

~ av Pingolina på 14 februari 2014.

3 svar to “Kommande kuligheter”

  1. Åååååååååh har ni fått biljetter till Gaga *grön av avund *

  2. […] sisådär ett halvår sen kämpade Linn och jag (mest Linn) för att få tag i biljetter till Lady gagas konsert nu i september. Till slut fick vi […]

Kommentera

 
