Lågt

Började dagen med provtagning inför det årliga läkarbesöket. Sex rör ville de ha samt ett blodtryck som visade 100/60 och undersköterskan såg lite betänksam ut men jag äter ju blodtrycksmedicin, mest för mina njurar men trycket får jag liksom på köpet. Däremot är det kanske dags att minska på dosen pga en liten viktnedgång, har ofta yrsel och svimningskänslor men har vant mig vid det. Läkaren får besluta det på måndag.

Åkte dit i träningskläder men då frukosten blev sen pga fasta blev blodsockret lidande så jag bestämde mig för att promenaden till jobbet senare idag får duga som dagens motion. Tog i stället bussen hem till kaffehurran och den goda osten.

Efter bäddning, disk o dusch blir det nu lite slappa med en bok till jobbet kallar.

~ av Pingolina på 05 februari 2014.

Ett svar to “Lågt”

  1. Lite lågt men du är duktig!

Kommentera

 
