Minnen från en svunnen tid

elias_frida

 

Lite kul var det när jag fick den här tabben (dvs tablet) och loggade in på google. Helt plötsligt hade jag en massa gamla foton i galleriet som jag väl sparat någonstans antar jag, undrar vart jag hittar originalen…

Fotona är tagna 2007, en turbulent tid men bilderna är fina! Elias o Frida ser man sällan så nära varandra nu för tiden 😉

Har en ledig dag så här efter jobbhelg. Har tränat och handlat lite samt babblat med Linn en stund. Ute är det verkligen gråtrist!

Ryggen smärtar, känns som en sträckning. Smörjer med Zo’hot, inte så lätt när man är ensam dock. I maggen el i sidan under revbenen är det nåt annat som moler sen några dagar men det låtsas jag inte om.

Nu blir det boka ett tag innan jag ställer mig i köket.

~ av Pingolina på 03 februari 2014.

Kommentera

 
