Testar ny leksak

Samsung Tab 3 7.0 T3200 3G 01 (1)

Jobbar kväll idag och slappar lite innan jag traskar till jobbet. Har fått en Samsung tab 3 som jag testar lite. Har iphone och är inte så van med det här systemet men det verkar funka helt okay.

I helgen var Ulrika o jag vittnen vid en vigsel i stadshuset. Första gången för mig så det var lite spännande men mest in och ut, snabbt avklarat. Efter en lunch i Teaterbaren for de nygifta hemåt men vi häckade kvar på stan ett tag. Höll på att frysa ihjäl i blåsten tunt klädd som jag var.

Åt middag på Soul food, gott som vanligt. Mitt kött var i blodigaste laget men det märktes inte med alla tillbehör.

Lite godis införskaffades innan vi hoppade på bussen hemåt igen.

~ av Pingolina på 28 januari 2014.

Ett svar to “Testar ny leksak”

  1. Se där! Nu har bilden dykt upp osså! Duktig Tamburmajorska!

Kommentera

 
