Vilodag

Något piggare idag men absolut inte okay.
Jag har verkligen inte råd, särskilt inte så här innan jul men jag offrade en tusenlapp = karensdag eller så för att få ytterligare en dag ledigt att vila upp mig på. Det tog emot att ringa jobbet men jag sa som det var.

Trots att jag känner mig helt slut är jag inte så att jag kan sova en stund på dagen utan jag har snarare lite svårt att slappna av. Är inte trött i kroppen heller, följde Elias till skolan i morse utan problem för att mjuka upp ryggen som tyvärr fortfarande  gör ont. Det sitter mer i skallen…sus, ögonsvid och skallebank.

Ingen bra medicin egentligen men jag tar ett par glas Ripassa för att kunna slappna av och sova ordentligt i natt. Gott är det och förbenat dyrt!

~ av Pingolina på 22 november 2013.

5 svar to “Vilodag”

  1. Vin är bra !
    Kram

  2. God bedring til deg 🙂 Håper du er bedre i morgen til arbeidshelgen!

  3. Smyger in och ger min älskling en julpuss! 😛

Kommentera

 
