Fredag

Ibland blir jag nöjd och glad när jag kommer hem efter två veckor hos Ulrika, andra gånger blir jag mest trött. Idag blev jag trött…

Frida är dunderförkyld och orkade inte följa med hit idag och Linn sover hos en kompis så det blev bara jag och grabbarna. Efter lite röj och plock körde vi igång med middagen. Elias var sugen på att hjälpa till så han både dukade och stekte burgare. Det var mysigt att ha honom med i köket och han var så stolt över sina burgare.

hjälpreda
På med förklädet…

I morgon väntar träning till att börja med. Ev blir det en tur till Jerry om han behöver monteringshjälp, han har köpt sig en motionscykel.
Elias ska på kalas igen med bio och burgare. Det blir mer och mer avancerat.

~ av Pingolina på 15 november 2013.

Ett svar to “Fredag”

  1. Kul att killen vill hjälpa till 🙂 hoppas det smakade bra ! Ha en bra helg

Kommentera

 
