En bra dag

Idag skulle vi teamombud ha en mötesdag med utelunch och allt. Det hade jag lyckats förtränga och tog den bekväma sportbrallan på i morse, en trist t:shirt och en fleecetröja.
Bytte om som vanligt men kände att det inte stämde när jag kom upp på avdelningen. Som tur var skulle vi vara i huset men jag hade ju kunnat sova en halvtimme till.

Dagen gick fort. Lunch åt vi på Saluhallen…skrubba, krossad potatis med dill och mandel samt en citronmajonnäs. Smaskigt värre! Köpte med oss lite sött från Ofvandahls.

sötsaker
Hallongrotta till mig.

Hem för lite god middag. Elias sover hos en kompis i natt och de har visst varit ute o busat lite.
Känns lite tomt men jag är glad att han får göra nåt kul på lovet! Kompisens föräldrar är så snälla och både hämtar och lämnar honom här eftersom jag jobbar.

Johan köpte en pumpa häromdagen som jag karvade i som hastigast medan jag fixade mat.

pumpa
Väldigt hafsigt gjord men det blir ändå fint när man tänder.

~ av Pingolina på 31 oktober 2013.

2 svar to “En bra dag”

  1. Vilken fin Jacko du har gjort – som vanligt!!! 😛

Kommentera

 
