Ratnews

Dagarna på kontoret är avklarade och jag överlevde. Det var faktiskt ovanligt lugnt och trots att jag fick hoppa in och jobba lite på avdelning idag har jag hunnit göra en del jobb på datorn som släpat efter. Jag vikarierar inte bara som administratör utan är för tillfället även teamombud som innebär en del extraarbete. Är oxå ansvarig för dokumentationssystemet och det var kanon att få undan lite. Det är nästan omöjligt att hinna med under ordinarie arbetstid.

Har hämtat mig lite och känner mig lite piggare, laddar nu om för helgjobb. Har rätt korta pass så det ska väl gå. Semesterdagarna nästa vecka var fixade så jag är ledig mån-ons, ska bli skönt!

Elias ska på födelsedagsfirande med bästa kompisen som fyllt år. De ska på bio och sen äta hamburgare. Han blir upphämtad och lämnad med bil, smidigt värre. Jag tänkte passa på att försöka träna under tiden.

~ av Pingolina på 25 oktober 2013.

2 svar to “Ratnews”

  1. Vad skönt att ha mastodontpassen bakom dig !!

Kommentera

 
