Helt vanlig måndag

Sov uselt i natt och mådde nästan illa när det var dags att kliva upp.
Fram med överdragsbrallor och varm tröja till sonen, dunjacka och stövlar till mig själv…-6 visade termometern.

Hade sen en slitsam dag på jobbet där jag avslutade med städ av de två rum jag ansvarar för.

Hoppade av ett par hållplatser tidigare för att möta upp Elias som kom från fritidsklubben. Visade sig att Johan satt på samma buss så han hoppade oxå av för gemensam promenix hemåt.

Efter maten som jag slängde ihop lite snabbt slängde jag genast på mig träningsbralla och gav mig ut på en snabb promme, kallt om nosen var det.

Nu är jag trötter och har nästan skallebank pga sömnbrist men ska försöka ta igen lite kommande natt.

~ av Pingolina på 21 oktober 2013.

2 svar to “Helt vanlig måndag”

  1. Det har varit fullmåne, kanske det påverkar ?? hoppas du får sova i natt iaf !!

Kommentera

 
