På hemmafronten

Landade hemma i Himlen med barn, packning och ett gäng matkassar på em. Har tvättat, lagat mat och glott på tv.
I morgon ska jag försöka komma iväg och träna. Nästa vecka lär det bli svårt att få till det, jobbar lite knepiga tider. Ska dessutom sitta på kontoret mina två lediga dagar och sen jobba helgen vilket skulle bli sju dagar på raken. Det kändes lite tufft så jag har lyckats få ledigt på onsdag i stället.

Har sökt semester ett par dagar veckan därpå oxå eftersom Elias har lov men det fattas så otroligt mycket folk på jobbet just nu så jag har ingen aning om jag får ledigt eller inte.

~ av Pingolina på 18 oktober 2013.

5 svar to “På hemmafronten”

  1. Åh, vad det kan vara jobbigt att få ihop det där livspuzzlet ibland. Det är så många man ska räcka till för, inte minst till sig själv.

  2. Fullt upp som vanligt, hoppas du får den önskade semesterdagen i alla fall !

Kommentera

 
