Träning

Tränade första gången i söndags. Det gick bättre än jag trodde men nog kändes benen möra efteråt. 10 min på crosstrainer och 35 min på gåband i hyfsat tempo. Minuterna på crosstrainern kändes hur långa som helst.

Idag var det dags igen men det var tungt. Hade både en dag på jobbet i benen samt en hastig promenad på 20 min som det tar att gå från jobbet till Friskis. Kämpade ändå på i nån minut till på crossen men bara 20 min på bandet…känner mig ändå nöjd med dagens rörelse totalt.
Höll på att ställa till det alldeles på gåbandet…lyssnar på musik i iphonen när jag går och lyckades komma åt sladden till lurarna så telefonen åkte i golvet, sladden åkte ur och det var bra nära att jag for iväg på bandet i Fångarna på fortet-stuk när jag försökte fånga fånen…såg säkert roligt ut 🙂

Känner mig trött, intensiva dagar på jobbet och långa. Mycket i skolan för Elias att hålla reda på oxå.
I morgon jobbar jag först och på em är det utbildning, inte hemma förrän halv sex tidigast.

~ av Pingolina på 24 september 2013.

7 svar to “Träning”

  1. Hade allt velat se dina piruetter på gåbandet! 😛

    Men i morgon hämtar jag dig från kursen, så du får vila i bilen hem!

  2. Jag brukar köra uppvärming eller kondis (medelfart, knappt flåsig) på motionscykeln, och samtidigt läsa, då går tiden fortare 🙂

  3. Crosstrainern är sketatråkig 😦 Men den bränner kcal.Jag tycker att du är väldigt duktig !
    Kram

Kommentera

 
