Drama

Gårdagens jobb innehöll det mesta men stress och dramatik var de största beståndsdelarna. Var lite tidig till jobbet och tänkte mig en lugn start med en kopp kaffe men pga av en del missar var vi två man kort så det var bara att hugga i direkt.
Dessutom sa någon A men vi hann aldrig till B, nu funderar jag på det.
Hann prata en snabbis med chefen för att få klarhet i en del av mina tidigare funderingar, nu kan jag släppa det.

Ulrika väntade utanför och vi åkte direkt till Willys för att handla inför veckan. Hade för en gångs skull hunnit få ihop en lista och försökte dra på så det gick faktiskt hyfsat fort…tycker jag då.
Slängde in kassarna hemma innan vi hämtade upp Elias o Frida hos fadern. De var ivriga och stod redan i startgroparna utanför.
Ulrika åkte hemåt och jag packade upp. Försökte lösa ett datorstrul men somnade nästan framför skärmen.
Hade varit vaken sen halv fyra på morgonen och började bli rätt mör.
Bestämde mig för att fixa middag istället.

Fick lite ny energi och körde en sväng med sugarn samt fräschade upp i dusch och badrum.

Resten av kvällen tillbringades framför tvn och Idol, har bara hängt med med ett halvt öra men det var typ vad jag orkade.

Elias skulle sova första natten i sitt nya rum och han sa i morse att det hade tagit en stund men gått bra, härligt! Då har vi ett problem mindre 🙂

Härligt väder idag men bara 6 grader när jag gick upp!

~ av Pingolina på 21 september 2013.

2 svar to “Drama”

  1. Älskade du! Jag vet att du var trött igår. Du är min Säna! Och Elias var väldigt duktig, hälsa det! Vi ses senare!

Kommentera

 
