Det drar ihop sig…

fitkläder
Nya kläder, men inte vilka kläder som helst utan…

hej o hå
…träningskläder, häpp!

För första gången i mitt liv ska jag köpa ett träningskort och besöka ett ställe där jag förmodligen kommer att plågas en hel del. Noll kondition och den enda styrkan jag har är väl efter bollande med gummor och gubbar 🙂

~ av Pingolina på 18 september 2013.

10 svar to “Det drar ihop sig…”

  1. Alltså gissa vem som lär hänga utanför träningslokalen med FILMkameran på mobilen?!

  2. Det må jag säga, det var inte dåligt initiativ. Vad månne detta sluta?

  3. Fy bubblan vad bra du är!
    Du kommer att bli starkare och piggare .Allt cred till dig !
    Kram

  4. grattis säger jag !!! det kommer du inte att ångra, såå mycket piggare och bättre man mår i både kropp och själ !!

  5. Åh, jag är också sugen att börja träna! Vart går du?

    • Har inte hunnit komma igång än men kortet har jag köpt och jag tänker gå på Friskis o svettis som ligger hyfsat nära jobbet el ca 20 min promenad bort…en lagom uppvärmning 🙂
      Finns väl flashigare ställen men jag har inte råd att lägga tusenlappar varje månad.

Kommentera

 
