Mästarnas mästare

mastarnas-mastare-2013-svt-play-tv
En övning för mig? Bild lånad från svt.

Hej Anna, Hoppas att allt är bra med dig och att du ser fram emot att komma ned till kroatien och möta dem andra mästarna. Jag vill informera dig om att Pressträffen är inställd den 12/9 som skulle hålla till på Arlanda.

Packlista:
Pass
Extra skor
Strumpor (helst svarta)
Badkläder
”vanliga” kläder utan loggor
Solglasögon

Ni får av oss:
2 linnen
2 t-shirts
1 tunnare jacka
1 par långa träningsbyxor
1 par capri träningsbyxor
1 par cykelbyxor
1 par Shorts
2 par skor
1 keps

Ytterligare ett mejl som kommit till fel person. Funderar seriöst på att byta mejladress, undrar hur många av mina mejl som kommer till någon annan?
Jag får minst ett galet mejl / vecka, ibland fler.
Den senaste tiden har jag sökt jobb som försäljningsassistent och sökt utträde ur svenska kyrkan. Jag har barn som börjat i sjunde klass i Oskarshamn. Beställt grejor från Olssons i Ellös och ett annat paket ska hämtas i Oskarshamn. Jag har bokat bord på restaurang i Stockholm och biobiljetter, minns ej staden. Fått besked från bank på annan ort med personliga uppgifter om bostadslån mm, gällande annan person så klart.  Jag blev tidigare inbjuden till träffar med andra svenskar boende i Kanada och föreläsningar i södra Sverige. Jag har fått familjebilder skickade till mig, inte på min familj dårå…ja, listan kan göras lång.

Jag kanske skulle hänga på till Kroatien och möta bl a Christian Olsson, Lars Frölander och Thomas Ravelli som visst ingår i ”min” grupp, planet går i morgon bitti 😉

~ av Pingolina på 12 september 2013.

6 svar to “Mästarnas mästare”

  1. Ha ha ha, jag kan se dig hänga som på bilden! Gissa om jag skulle vara snabb med kameran!.. 😆

    Funderar också på att byta – eller i alla fall skaffa en alternativ mejl-adress. Men bäst att slänga med några förnamnsinitialer då också så jag inte får mejl till skådespelaren med samma namn. Ett problem för mig är att en namne till mig arbetar inom kommunikationsbranschen också…

  2. Åh, vad fanken åk 🙂
    U får mail om inbjudan till div vipbiljett till trav och samtal av helt okända människor som vill anförtro honom travskvaller 🙂
    Kram

  3. Haha..nu fick jag mig ett riktigt gott skratt 🙂 Åk försjutton !! jag håller tummarna för dig !!

Kommentera

 
