På spaning

maskroslampa
Ger lite roliga skuggor.

Dagens utflykt gick till Ikea. Egentligen skulle vi väl mest kika lite på diverse förvaringsprylar men vi travade igenom hela alltet och jag köpte faktiskt 4 lådor att ha ovanpå garderoberna hemma samt en flaska till glöggen jag sparat från förra julen, gjorde ju egen då.
Spanade lite på sängramar oxå eftersom jag är i behov av en sådan.

Det blev en fika oxå i den stimmigaste delen av restaurangen tror jag, herregud vilket liv!

Ulrika o musen
Vissa ville bara leka med musen…

~ av Pingolina på 21 augusti 2013.

5 svar to “På spaning”

  1. Jag har en sådan lampa.Det behövdes tålamod och många svordomar innan jag fick ihop den 🙂

    Lampan gör mig glad, får sommarfeeling .
    Kram

  2. Ha ha ha, vilken GALNING du hade med dig!!!

Kommentera

 
