Gnälligt

Har jobbat hela helgen, rätt lugnt på jobbet men har ändå varit trött.
Ulrika har varit gullig och sällskapat med Elias en hel del vilket underlättar mycket när det gäller mat och sysselsättning, då kan jag slappna av på jobbet. Däremot är jag inte så rolig på hemmafronten, trött och grinig och i lördags somnade jag tidigt framför tv:n.
Är mycket tröttare när jag jobbar helg i barnveckorna än när jag är hos Ulrika, stor skillnad.
Elias blir kvar ända till lördag denna gång eftersom Jerry har åkt till värmen.

Ledig idag och skulle ha varit det i morgon oxå men är insatt på lyftteknik på jobbet hela dagen 😦

~ av Pingolina på 15 april 2013.

Kommentera

 
