Lat lördag

ballen
Varm balkong igår.

Ledig lördag och solen skiner men lite kyligt är det allt. Har balkongdörren öppen och sängkläderna ligger på vädring.
Har mest bara tagit det lugnt, tvättar lite och så. Borde handla till veckan men kände inte riktigt för det idag så det blir nog bara en tur till närmaste butik för att köpa något till kvällen. Ulrika kommer lite senare.

Var full fart på jobbet igår då vi var en kort och mina ben var trötta vid hemkomsten. Sugen på kaffe men inte ett korn kvar i burken. Slog mig ned på balkongen en stund, hettade i ansiktet efter en kort stund men skönt var det.
Elias och Frida dök upp lagom till middagen, ytterfilé, klyftor och en kall sås…väldans gott!

Fick mot alla odds med mig Elias till affären, måste ju bara ha kaffe till frukosten 🙂
En skön kvällspromme.

Det som strular mest just nu är mitt blodsocker som blivit superkänsligt. Sänkt basaldosen men tar oxå mycket mindre till måltiderna. Har inte fått in det riktigt än så jag åker på känningar titt som tätt.

~ av Pingolina på 06 april 2013.

Kommentera

 
