Dagarna

Pratat med jobbet idag och jag blir hemma torsdag och fredag, är sen ledig över helgen och börjar först måndag morgon. Känns skönt att ha ett par dagar till även om det blir kostsamt i lönekuvertet…el e-beskedet förresten, lönebesked i pappersform är det visst slut med framöver.

Hur som helst är jag mycket bättre idag. Testade att skippa tabletten i morse för att se hur det kändes och det gick skapligt. Känns gör det ju på morgonen men framåt dagen blir det riktigt bra.
Har fått en tid hos sjukgymnast för att få tips om träning och så men det blir först efter påsk det.

Lustigt hur fort dagarna går fast man knappt gör någonting. Tänker att jag ska läsa men det blir aldrig av förrän vid läggdags och då orkar jag inte många sidor. Nu har visserligen Linn varit hemma och då blir det att vi sitter i köket och pladdrar, det ska lagas mat och en dag kom mamma ut en sväng.
Elias var ju oxå hemma en hel vecka men började igår igen. Han har gått hem alldeles själv de här dagarna och det är skönt men samtidigt blir jag lite orolig när det drar ut på tiden. Står i fönstret och kollar 🙂

Såg på nätet att man kunde deklarera så det gjorde jag idag. Var ju nyfiken på om jag skulle få tillbaka eller inte och ett litet tillskott blir det lagom till semestern. Inte helt fel.

~ av Pingolina på 21 mars 2013.

Kommentera

 
