Ännu en sjukdag

Jobbade igår och jag klarade av det men knappt. Satte mig i soffan en stund när jag kom hem och när jag sen skulle lägga mig kunde jag knappt gå. Blir att jag spänner mig så för att hålla mig upprätt då jag har en tendens att bli sned när jag har ryggproblem och att gå omkring så en hel dag blev väl för mycket. Musklerna i bak är stenhårda och spända.
I morse kom jag knappt ur sängen och tjöt ett antal ggr för att det gjorde så himla ont att vara uppe överhuvudtaget.
Jobba var inte att tänka på så det blev till att ringa jobbet igen. På fm var det bara för jäkligt, hemskt!
Ulrika kom ut med tabletter hon fått för tandvärk el nåt sånt och när jag tog en sån släppte det lite och jag kan sitta någorlunda. Känns underbart!

Ibland blir man väldigt trött på sig själv, jag borde förstås ha varit hemma igår. Nu känns det som jag får börja om från början och flytta fram tillfrisknandet ytterligare ett par dagar 😦

Mina kommande löner törs jag knappt tänka på…

~ av Pingolina på 17 mars 2013.

Kommentera

 
