Gnissel och gnäll

Ryggskott1

Sov illa i natt. Ryggen ville inte riktigt ge sig och då började jag gruva mig för jobbhelgen och hade svårt att somna om. Vaknade stel och eländig. Hittade några övningar på nätet som jag testade, låg på köksbordet 🙂
Inget mirakel skedde direkt.

Tog mig till affären idag iaf men hade vagnen med förstås. Halkade och lyckades vrida till mig lite.
Alltså jag klarar mig, jag kan gå och röra mig hyfsat men spänner mig. Det hugger ibland och att göra sånt som kräver att jag böjer mig framåt gör ont och tar tid. Roligt är det inte men jag har varit med om värre då jag knappt tog mig ur sängen, hemskt!

Ulrika kommer ut en stund till Elias i morgon, skönt! Blir borta många timmar. Han har syskon hemma men de har sitt och ägnar sig inte särskilt åt honom förutom när det gäller mat.

Mamma ringde idag. De hade haft det bra på Kanarieöarna men bränt sina näsor ordentligt.

~ av Pingolina på 15 mars 2013.

Kommentera

 
