Host host

Jag blev hemma idag. Hade tänkt jobba först men det kändes fel helt enkelt, särskilt eftersom jag hade en lång dag och skulle vara hemifrån nästan 12 timmar.
Elias han hostar i stort sett hela tiden och har ca 39 graders temp nu. Det är lite svårt med slemlösande och sånt eftersom han är lite känslig för smak och lukt och kräks lätt av tex hostmedicin. Vi har iaf bunkrat upp med lite halstabletter av mildare slag som lindrar lite. Hoppas han kryar på sig nu innan helgen!

Här har mest varit lugnt idag. Jag har passat på att kolla ifatt en del tv som jag missat, perfekt med play. Tittat lite på sommaren som hastigast när det gäller semestrar och barnen. Har inga planer alls men själva uppdelningen blir nog ok. Fritids tar slut i sommar så det blir som det blir. Jag har tidig semester, från midsommarveckan och framåt.
Efter det är det tänkt att jag ska jobba på kontoret i 5 veckor.

~ av Pingolina på 13 mars 2013.

Kommentera

 
