Rumpnissa

Ofta när jag är ledig eller jobbar kväll kollar jag på fyrans morgon-tv, särskilt på torsdagar och fredagar eftersom jag gillar Steffos och Jennys avspända stil.
Ibland inspireras man ju oxå till saker o ting, som igår tex…då var där en brutta som visade några övningar för att få en fast rumpa och starka ben. Perfekt och alldeles gratis dessutom tänkte jag som inte alls är nöjd med min platta bak.
Ja sen satte jag igång och testade lite halvhjärtat först och på kvällen körde jag en riktig omgång plus att jag skulle visa Ulrika hur man gjorde så idag har det inte varit så roligt då kan man säga.
I morse kändes benen något darriga och svaga, nu har det mer övergått till vanlig träningsvärk. Att stå o gå känns men är inget större problem när man håller igång men att sätta sig, fy 17!

Åkte hem till mig efter jobbet idag. Hämtade Elias på vägen men redan i morgon blir han hämtad för en natt hos Jerrys moster och innan dess Melodifestivalen live. Det blir spännande för honom och lite pirrig är han.

Min lördag ska jag bl a tillbringa på Willys för att bunkra upp lite mat inför hemmaveckorna. Ulrika kommer ut och vi blir bara vuxna här i morgon kväll eftersom Frida stannar kvar med katterna över helgen.

~ av Pingolina på 08 mars 2013.

3 svar to “Rumpnissa”

  1. Du har ju redan en söt cert! 😛

  2. SÖÖÖT! 😛

Kommentera

 
