Promenix och mat

Hade mest tänkt mig en lugn hemmadag med min bok men mitt på dagen ringde mamma. Hon var i närheten och undrade om jag ville komma över en stund och äta lite soppa och det nappade jag på så hon hämtade upp mig.
Vi lunchade och hann med en fika oxå, min moster hade skickat med en varsin bit saffransrulltårta…inte dumt alls!
I morgon bitti bär det av till Playa del Cura på Kanarieöarna, väldigt avis är jag!!

Tog sen en halkig promenad hem och det var riktigt skönt trots gråväder. Med musik i öronen på hög volym så blir jag på gott humör 🙂

himmel
Långt därborta bor modern.

Gick direkt till Willys där jag försökte få till en middag och snacks till fredagskvällen. Allt för att slippa passera Ica på fredag då jag kommer från jobbet och har Elias packning att släpa på. Ska åka ut med maten i morgon innan jobbet hade jag tänkt. Lite tungt men det ska gå.

~ av Pingolina på 05 mars 2013.

Kommentera

 
