Bio och en del is

Det var härligt att få sova ut i morse. Kände mig rätt trött så det blev inte särskilt mycket gjort under dagen, mest lite småplock. Tvättade en maskin och körde en snabbsväng med sugarn.

Bokade biobiljetter så vi skulle vara säkra på en varsin plats. Elias ville gå på kvällsbion så vid fyra åkte vi in till stan. Hämtade ut biljetterna och tog en varsin burgare på BK. Hann kolla på några av isskulpturerna oxå innan vi bänkade oss. Filmen var lite smårolig här och där men för mig är det ju Haber, Lidbom och de andra som är Sunes familj så det blir lite konstigt med helt andra skådisar.

Mellanbetyg får den iaf och det är alltid mysigt att göra saker med barnen var för sig.

Elias på BK
Efterrätt blev det för vissa.

ishjärta
Isfestivalen är över men skulpturerna står kvar än så länge. Här ett hjärta.

~ av Pingolina på 19 februari 2013.

2 svar to “Bio och en del is”

  1. Tittar in hos dig och säger ”krya på dig”.. läser hos Ulrika att det är förskylt…. Jag är också sugen på den filmen, men som du säger, det är fel skådisar, men jag lånar den nog på ica när den kommer istället för bio…för mina ”Barn” vill nog inte med 🙂

Kommentera

 
