Kort osportigt lov

Trötter efter jobbhelgen och ont i min förbaskade axel men det beror nog mest på att jag suttit vid min dator ett tag nu. Ibland är jag väldigt känslig för läget med mus och tangentbord, måste hålla armen tätt intill kroppen.

Elias har fått nöja sig med sina syskon över helgen och idag. Det har gått bra även om han tycker det är trist och jag måste planera mer när det gäller mat och så. Imorgon ska vi ta oss ut på nåt, blir nog bio till kvällen. Han fick ett presentkort i julas och är fortfarande sugen på Sunefilmen, han gillar böckerna och skrattar ofta högt när han läser på kvällarna. Vi kanske tar en sväng förbi mamma oxå, har inte bestämt nåt än.

197
Kanske blir det denna i morrn…

Ulrika var här i lördags, åt lite god mat och glodde på mellon förstås. Jag börjar undra om jag ska hitta någon favorit överhuvudtaget i år, riktigt dåligt!

~ av Pingolina på 18 februari 2013.

4 svar to “Kort osportigt lov”

  1. Kan inte JAAAG få vara din egen favorit, din egen SÄNA? (Fast det är du som är Säna och som är Jeta)
    Puss

  2. Absolut, plocka fram gitarren och sjung en sång för mig 😉

  3. Eh… jag tror inte det… Men jag kan sjunga duett med Sarah Dawn i bilen för dig! 😛

Kommentera

 
