Kost och sånt

Ännu en skitjobbig dag, så slut.
Ibland känner jag mig inte alls okay, har en känsla av att det har med kost och sånt att göra. Det där sånt gäller nog träning. Kropppen börjar bli stel och eländig och jag bävar lite för ålderdomen. Har redan en del krämpor och värst är nog min axel som gör att jag inte kan ligga hur som helst på natten, börjar få svårt att sätta upp håret och klarar inte alls att bära på samma sätt som förr. Har oxå känningar i en höft och det känns ju sådär nu när mamma har artros och väntar på operation. Min vikt gör ju förstås oxå sitt…jaja, den enda som kan göta nåt är ju jag 🙂

Skippade ett möte på jobbet och åkte hem istället. Gjorde ett ryck och tömde alla sopor och fixade mat på en gång.

bambu
Min bambu har ruttnat, haft den i 4-5 år.

De större barnen fick semlor på sina jobb idag och Elias tycker inte om men Frida köpte med sig hem och bjöd mig på en. Årets tredje för min del tror jag, blir nog inte fler.

~ av Pingolina på 12 februari 2013.

Kommentera

 
