Förberedelser

Ytterligare en jobbarkväll väntar men innan dess ska jag hinna fixa lite inför kommande födelsedag, en 22-åring ska firas.
En tripp till city med andra ord.

Den här veckan är inte kul om man ser till familjeliv, vi möts inte ens i dörren utan jag hinner iväg innan Ulrika kommer hem.  När jag kommer hem är det typ sängen som gäller, för U i alla fall som ska upp tidigt men jag hänger oftast på och läser en stund eller så.
Jag gillar att vara ensam oxå då och då men att äta middag ihop kunde ju vara lite kul i alla fall.

~ av Pingolina på 07 februari 2013.

Kommentera

 
