Efva Attling

Det händer ju att jag och Ulrika åker till Stockholm, antingen över dagen eller för några hotellnätter. Varje gång har jag tänkt att jag ska gå till Efva Attlings butik på Hornsgatan eftersom vi brukar bo på söder och passera ganska nära men hittills har det inte blivit av. Däremot brukar jag kolla på nätet då och då om det kommit något nytt eller så.

Några saker jag gillar kommer här…först en ring och sen några halsband.

passion cuff ring
Passion cuff ring.

dancing queen pendant
Dancing queen pendant.

Magnolia mini pendant
Magnolia mini pendant.

homo sapiens
Homo sapiens, det klassiska.

Twosome necklace
Twosome necklace som jag nog gillar mest.

Återstår att se om det blir någon mer tripp och något besök i butiken…

~ av Pingolina på 22 januari 2013.

2 svar to “Efva Attling”

  1. Fina grejor! Och nästa gång MÅSTE vi gå till butiken!!!!!

Kommentera

 
