Redovisning

Har skaffat mig en del nya prylar den senaste tiden och eftersom jag vanligtvis har det ganska knapert är det fler som frågat om jag är gjord av pengar…men inte riktigt va.
Inte för att jag egentligen ska behöva förklara mig men ibland behövs det inte mycket för att jag ska drabbas av dåligt samvete.

Såg en väska i Berlin förra sommaren som lockade rätt ordentligt men jag var för snål och sen jag hittade samma kedja här i stan har jag passerat då och då för att klämma och känna lite men tyckte fortfarande att det var för mycket pengar. Det kommer ju nya kollektioner hela tiden och efter jul var det plötsligt nästan halva priset men fortfarande en hel del pengar för mig…men jag slog till. Redan i kön fick jag halvångest men den blev min till sist.

snyggväskan
Den så kallade snyggväskan 🙂

minibrasa
En liten minibrasa som sprakar.

Lillprinsen har blivit klippt och en ny jacka fick han eftersom jag glömt/inte hunnit laga hans gamla. Sen är det nya drömsugarn då, den fick jag alldeles gratis…måste ha varit lite snäll ändå eftersom både Tomten och andra öst gåvor över mig!

~ av Pingolina på 15 januari 2013.

4 svar to “Redovisning”

  1. Hade du köpt nya märkesväskor i tid och pris hade jag förstått att de undrat. Men som det är nu ska de bara fullständigt hålla snattran och sluta i vad du handlar till dig själv.
    Missunsamma människor är fula, jättefula.

  2. Exakt. Slute genast med det. Du är så värd det !
    Kram

Kommentera

 
