Grattis till oss!

vi
Kärlek.

I 4 år har vi burit våra ringar nu, känner mig naken utan!

Många tunga saker har vi fått vara med om, nästan alltid något hela tiden…strul med jobb, hälsa och ekonomi. Vi är fortfarande mitt uppe i det…
Ändå skojar vi och skrattar massor.


Massor med skoj.

Jag älskar dig!

~ av Pingolina på 08 november 2012.

16 svar to “Grattis till oss!”

  1. Stort grattis till er båda!! ❤
    Å ser jag på kortet så förstår jag att du föll!! 🙂

  2. Älskade Kicka, jag förstår att det var mina ben du föll för! Snacka om sexy, eller hur?! 😉
    Tack för skratt!!! Och jag älskar dig så!!

    • Den bilden är ju såå du, den feminina looken med kjol o allt 😜

      • Ja visst är jag läcker som kvinna?! 😉 Där ser man tydligt att jag inte är nån HEN, tycker jag!

        Har lite kaffeomackarast vid datorn, väntar på kallelse från chefen och M. Puss

  3. Stort grattis till er!! ni är såå fina ihop du och Ulrika, och goa vänner jag fått äran att lära känna !!! kram till er båda !!

  4. Stort GRATTIS! 🙂

  5. Stort grattis från mig och Kitty också!

  6. De varmaste grattisar kommer från mig i Norrtälje! Såg just att min och finaste Eeriks nollsexelvanollsex-ringdatum smet förbi…man ska absolut krama mera; framför allt; KOMMA IHÅG att krama mera. Så GRATTIS till er och en liten försiktig cyberkram!!!!

Kommentera

 
