That’s life

Man brukar säga att det ofta går tre åt gången och den här veckan var det så. Alla så fridfulla och fina.
Idag har därför varit en väldigt hattig dag, har bl a tagit hand om anhöriga. Var tvungen att stanna till och tänka efter om jag gjort allt innan jag gick ut genom dörren.

Fort ut, fort in…nästa vecka el senast veckan därpå sitter säkerligen tre nyinflyttade kunder i dagrummet som jag ska lära känna för att kunna ta hand om på bästa sätt. That’s life.

Fästmön var rar och körde hem mig via affären. Hämtade upp Elias igen då som haft ett par dagar med pappa och mormor. Frida är kvar söderöver och Linn ska ut med tjejerna så det blir bara jag och killarna i kväll.
Några av kollegorna ska ut i kväll för att kanske dricka, äta el bara prata lite efter allt jobbigt den senaste tiden och jag ville gärna men det passade inte mig idag.
Här hemma blir det nog tv och lite fredagsmys.

~ av Pingolina på 02 november 2012.

Ett svar to “That’s life”

  1. Rar är ett fint ord. Hoppas jag kan kompensera dig i sommar för din hjälteinsats förra veckan. Men det är ju inte för inte… (;-)

Kommentera

 
