Slut i roten

En helt galen vecka på jobbet, fullt ös hela tiden! Man hinner inte ens tänka. Det var på håret att jag orkade ta mig hem. Tur att både Linn o Johan hjälpte mig bära hem kassarna från affären. Här hemma var det undanplockat o fint. Lite roligare att komma hem då.

Vad nytt annars, jo tex besked om min nya lön…rätt besviken faktiskt! Kanske dags att flytta på sig som några andra men känner jag mig själv så…

~ av Pingolina på 19 oktober 2012.

11 svar to “Slut i roten”

  1. Trist med lönen, älskling! Du är värd guld!

  2. Praktisk som jag är så råder jag dig att säga åt chefen att du vill veta varför utfallet blev som det blev och vad som krävs av dig för att få en ordentlig lön.

    I övrigt, ta hand om dig. Hoppas du är piggare redan idag.

  3. Du är för lojal och snäll, gör som Mie säger. Du som alltid ställer upp är värd en bra lön!

Kommentera

 
