Dubbelsur

Nog har jag hostat en hel del idag, småhackar mest hela tiden och mer om jag stressar. Det var rätt stressigt o rörigt på jobbet idag. Mycket spring efter grejer o då blir man lite småirriterad efter några vändor. Fotvård oxå mitt i allt.

Jag kände mig pressad att komma iväg i tid. Ville ju hinna äta innan kursen, slutade med att jag slängde i mig maten på 5 minuter. Trodde dessutom ett tag att jag måste ta bussen och behövde i så fall mer tid men fick skjuts ändå till slut.
Kursen var mer en info om nya funktioner och vi var klara lite tidigare än planerat.
Hade tur som kom med bussen sen. Vi var många som köade i regnet men bussen blev fullproppad och fick lämna några kvar.

En härlig doft från marknaden slog emot mig när jag hoppade av vid Stationsgatan. Hade vädret varit bättre hade jag kanske tagit en snabbrunda men istället hann jag med en tidigare buss hemåt och till fritids. Det spöregnade så vi var rätt blöta när vi kom hem, mest jag…Elias hade både stövlar och regnjacka medan jag hade Converse 🙂

~ av Pingolina på 09 oktober 2012.

Kommentera

 
